dont want to take a breath without you baby


anonym
om you are everything i need and more:
va kostade skinnjackan den va jätte fin!
och jag ska själv snart till ullared och finns de några mer snygga skinnjackor där?

svar; den kostade 500 kronor. sen så fans det en annan snygg skinnjacka som kostade endast 350 kronor. och så fanns det självklart en massa fler godingar ! med andr ord kan du fynda en hel del ! :)

Anonym om you are everything i need and more:
what would JESUS do inte gud ;) dom är samma person men J står inte för gud utanför Jesus ;)
svar; haha ja men de var ju de ja menade formulerade mig lite fel bara. du förstod vad jag syftade på iallafall ;)


fy17 vad trött jag är nu. orkar verkligen inte med skolan imorgon. avlider. men men det är bara att kämpa på i ytterliggare några månader..idag började iallafall skolan igen då, drog mig igenom skoldagen rätt så bra endå trots allt. bugg på idrotten osv haha. sen efter skolan åkte jag ner till stan för att göra en sak på viking studio och lämna in mitt cv på lite ställen också. sen åkte jag hem igen och käkade och chillade lite. sen vidare hem till min pappa. så gullig som jag var så hade jag med mig en liten present och köpte med mig lite glass på vägen bort. så gullig kan jag vara ibland hihi. hemma hos min pappa var min lilla kusin samuel också. flög hit till uddevalla ensam för att få träffa oss osv. så då mös jag lite med dom. sen drog jag hem till calle en stund och chillade. och nu sitter jag här.. men nu så ska jag göra något annat som att gosa ner mig i sängen. godnatt ♥

dagens outfit;
kofta-bikbok | shortsdress-bikbok | skärp-lindex | halsband-lindex | kängor-skokanonen | tunna strumbyxor-åhlens | plus lite krims krams osv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0