in the shadow of our dreams


älskart din blogg <333333
om hold on and make it last. hold on and never turn back:
hej, jag undrar vem han/hon shahin är som du skriver mycket om?

svar; haha jag skriver inte specielt mycket om honom utan mest om jag vart med han vilket var ett litet tag sen nu. men det är iallafall en super go grabb som är en god vän till mig

Anonym om hold on and make it last. hold on and never turn back:
kan inte du lägga ut bilder hur ditt rum ser ut?:)

svar; jag har lite planer på att göra om mitt rum lite så när jag har gjort det så kommer det bilder, kan väl tänka mig att det kanske kommer lite bilder på söndag eller något. sounds good ?


nu sitter jag hemma hos linnda och myser med henne lite. kom hit för en liten stund sen, innan det var jag hos leticia. men snart så ska vi ner mot stan och ta oss en mysig fika, blir troligtvis på det mysiga caféet Yerba. bättre uppdatering ikväll då dagens outfit och lite annat dyker upp ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0