just exactly where I want you, next to me

kom hem för en liten stund sen, en kvart sen ungefär. vart på bio ikväll tillsammans med min älskling. the tourist blev det att vi glodde på, den var faktiskt riktigt bra ! rekomenderar den. angelina jolie och johnny depp i huvudrollerna, perfekt. tycker att angelina jolie är en otroligt bra skådespelrska väldigt vacker också. men iallafall, tidigare ikväll har jag vart hemma hos albin, proppade vi i oss varsin kebab pizza också, mumsigt. annars har jag väl inte gjort så mycket idag, var en sväng hos min pappa och kollat på frankrike filmen som min pappa spelade in medans vi var i frankrike i somras, någon man defenetivt saknar. ge mig värme, nu ! men nu så ska jag krypa i säng, måste vila upp inför en ny vecka vettni. godnatt ♥

dagens outfit;
mys tröja-uddevallaspecial transporter haha ♥♥ | halsduk-ingen aning något ja beställde hem förra året | strumbyxor-åhlens + mina svarta uggs



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du lägga in den filmen ? <3

2011-02-10 @ 16:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0