när kalla nätter plågar mig om hur det var

nu sítter jag hemma och myser och bara tar det lugnt. inte sovit hemma nu på två nätter irad så ska faktiskt bli rätt så skönt att sova hemma ikväll. jag och linnda åkte som sagt ner till stan förut och tog oss en fika. blev dock inte på det mysiga caféet Yerba som vi hade tänkt oss. utan vi satte oss på esperesso house och myste med en frapino och varsin cup-cake istället  satt vi där och snackade lite skit. sen åkte vi hem till linnda och chillade vidare hos henne. men vid sju tiden ville min mor att jag skulle komma hem och mysa med familjen och äta tacos. gottigt. måste även komma i säng i tid ikväll. med tanke på att jag ska upp redan klockan sex imorgon bitti (?) varför så tidigt kan man ju undra då, jo ska nämligen till ullared då så då får det bli så. och imorgon kväll ska jag även sova hos min fina pojkvän eftersom det är våran halvårsdag imorgon! tänk vad tiden går. så ska allt försöka klämma in något inlägg imorgon trots all tid brist jag kommer ha till att sitta vid datorn, men men. bye ♥




dagens outfit;
jeans-clothes for hear (?) | transparant blus-ginatricot | bandeau-monki | halsband-lindex | plus mina boots

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du fått ditt W.W.J.D-armband? :)

2011-02-25 @ 22:57:04
Postat av: anonym

kan du lägga ut bild på dom sakerna du köpt på ullared?



fin blogg.

föresten du rockar tjejen!

2011-02-27 @ 11:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0