out of the darkness and into the sun

nu är jag hemma igen efter en hel dag i göteborg ! fick med mig en del saker hem som ni ska få se bilder på. men nu så hinner jag inte skriva så mycket mer för måste hinna duscha, packa lite och sen ta en buss vid åtta tiden och ner mot stan för att möta upp nathalie, vi ska på bio ikväll. sanctum 3D är det som vi ska se, blir nog bra. efter det så sover jag hos henne också. men men gotta go ♥

shorts dress-bikbok | halsband-lindex | skärp-lindex | klocka<ur & penn


tshirt-monki | over knee-kapahl | scarf-lindex  

transparant plus-ginatricot | bandeau-monki



näs piercingar från uvx tror jag det heter


ny navel piercing från samma ställe. klicka på bilden för att se den i större format, jag vet att det ser ut som att jag har världens hårigaste mage också ja haha

Kommentarer
Postat av: linnda

HAHAHAHAHAH VÄRLDENS HÅRIGASTE MAGE KUKU XD men ey hur fan kan den där första piercingen va en näspiercing :|

2011-02-24 @ 00:25:18
URL: http://linndasshit.blogg.se/
Postat av: linnda

- HAHAHAHAH jag härma det du sa idiot XD

aha aa okej nice :D

2011-02-24 @ 15:30:55
URL: http://linndasshit.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är ju vår snart, så vad ska du ha för "vårjacka"?

kan du inte ta och lägga ut en bild, på någon du har/skall köpa/tycker är fin ..? :)

2011-02-24 @ 16:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0