speak up cause your silence is killing me



anonym
om ja snubblade på mina egna ord:
asså gud tjejen! jag älskar ditt utseende:D du är så otroligt fin och verkar ha en sån skön personlighet! Du verkar som en sån där vän som finns i vått och torrt. keep on blogging !

svar; nemen där ser man sicken fin och peppande komentar! jag var redan på ett toppen humör innan jag läste den och nu efter jag har läst den känns det verkligen great. ja blir så glad över dina fina ord, verkligen ! uppskattar verkligen din komentar! keep on blogging, haha de var något nytt ! ta hand om dig, kram ♥

ja är verkligen på ett toppen humör, vet inte riktigt varför men det beror nog lite på goingarna som ja var med ikväll. satte mig på bussen till torp vid sex tiden, då satt john och marcus där så då satte jag mig vid dom. sen vid skogslyckan så hoppade sahin, albin och henke på, så åkte vi till torp då. grejade lite där och mest chillade runt. satte oss på mc'donalds sen och käka lite, ja klämde mig en riktigt go glass ska ni veta! haha men iallafall, efter det så blev min rumpa totalt misshandlad i en kundvagn......så tog vi bussen hem vid (?) ingen aning. fick lägga mig raklång längst bak över alla för att de var fullt över alllt, så då blev ja ju inte lite lagom plågad då nene hehe. hoppade ja av bussen vid mig vilket john och marcus också gjorde eftersom att dom också bor där, eller a john bor där men marcus hoppade av vid fel busshållplats eller något, men så kan det va. stod ja å tjötade med dom en stund och sen drog jag hem. nu sitter jag hemma hos min pappa och vi ska snart se på något film, great. men nu så ska ja logga ut ifrån datan så, bye for now ♥

dagens outfit; (fast jag hade inte detta på mig ikväll då men men det får duga endå)
adidas brallor-stadium | linne-somwear | kofta-bikbok | plus ett par vita (numera gråa) converse


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många besökare brunkar du ha:)

2011-02-02 @ 21:56:25
Postat av: Khangkheng´s ♥

vad skoj!

sitter hos mamma och chillar ;d

2011-02-05 @ 22:52:29
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0