when you get what you want but not what you need

redigt sent inlägg ikväll men så är det ibland. idag har det vart rena rama snö ovädret här i lilla uddevalla, fick mig då en liten spark där bak när jag kollade ut genom fönstret imorse, då funderade jag på att krypa ner under täcket och bara dra kudden över huvudet, men icke jag var tvungen att lunka iväg till skolan i snön. slutade skolan runt halv tre tiden. då drog jag hem och bara chillade. kom linnda till mig vid halv fem tiden och runt halv sex tiden åkte vi ner till stan för klockan sex började våran dansträning, dock är linnda fortfarande lite sjuk så var tänkt att hon bara skulle kolla på vilket hon gjorde i början men när vi började dansa blev hon så sugen så då hoppade hon upp och började dansa hon med så det blev ingen ro och ingen vila för den tösen ne hehe. efter att dansen hade slutat runt sju tiden så drog vi runt på stan en liten stund, satt mest och tjötade och sen gick vi hem !! var verkligen svinigt kallt. men linnda hade inget busskort och jag ville inte gärna låta henne gå ensam så det blev till att vi lunkade på helt enkelt, men det var allt gött de med bara de att det var kallt nåt så inåt ! så när jag kom hem sjönk jag ner i soffan och glodde på slutet av lets dance med famlijen. mysigt avslut på dagen tycker jag då allt. men nu så ska jag sova. godnatt ♥



dagens outfit;
mjukis brallor-ingen aning, inter sport tror jag | tröja-bikbok | halsduk-cubus


♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, hehe ja har en lite töntig fråga men hur blir man kompis med dig? (a)

för du verkar as snäll åså så de hade varit jätte kul att lära känna dig :)

2011-02-12 @ 18:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0