come and catch me

shena. ännu en dag har nu passerat, och den har vart go men riktigt stressig faktiskt! skolan började och hela grejen också, var la helt okej, men hade då f*n ínte vart fel med en vecka jullov till asså....yeye i am back liksom. på dirren efter skolan skyndade jag mig hem, bytte om osv, skyndade mig till bussen, missade den precis *suck, väntade på nästa buss så kom den tillslut åkte jag ner till stan men så blev det lite rörigt för jag skulle träffa nathalie men hon var iväg och kollade mobil med hennes pappa så han inte träffa henne utan jag fick greja med det jag skulle fått gjort ensam istället, men det funkade bra det med! först tog jag mig upp mot umo, sen ner mot kampenhof igen för att kolla bussar hittade jag en buss som skulle gå tjugo över och klockan var hel så då skyndade jag mig upp till nathalie för att jag skulle hämta ett kvitto och lämna hennes kavaj, så fixade jag det och han typ precis med bussen 3an fick jag åka upp till dalaberg och byta till 4an men den missade jag också så jag drog in och käkade sen gick jag ut och då kom 4an igen, hoppade albin på vid skogslyckan så åkte vi till torp. där fick jag bytt min väst mot ett presentkort på gina tricot. sen fyndade jag ett par harems byxor på kapahl på ynka 140 :- det kallar jag att fynda!! kollade vi runt lite, albin fick köpt sig ett par handskar och så hoppade vi på 4an hem igen, då satt evelina på bussen också så då fick man pratat lite med henne, trevligt! sen hoppade vi av vid skogslyckan och drog hem till albin. och nu har jag precis hoppat ut ur duschen. ungefär så här har min dag/kväll sett ut, haha detta blev långt men hade lust att skriva långt idag så då fick det bli så. nu så slänger jag in en bild på byxorna jag köpte och på dagens outfit ska nämligen börja med det! yeye puss ♥

dagens outfit (gammal bild men det var precis det jag hade på mig så spela roll)
jeans-bikbok      linne-bikbok       kofta-mammas ingen aning haha      halsband-ginatricot    plus ett par vita converse.


mina nya harems byxor-kapahl-140:- (haha visst har jag fina fötter haha)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skulle du göra på umo? :P

2011-01-11 @ 16:28:45
Postat av: Tobbe20år

Du har jätte fina fötter , vill kyssa hela dig :)

2012-01-26 @ 20:48:40
Postat av: Anonym

Du får ännu finare fötter om du börjar gå i svarta strumpor istället!

2012-07-17 @ 21:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0