det är inte lätt när det är svårt

sitter just nu i skolans bibbla med linnda och letar nyheter inför ett läxförhör vi har om några minuter jo men bra känner jag att man e förbered...men men. idag slutar jag tjugo i fyra och direkt efter det sätter jag mig på fyran ut till torp och kollar prao plats. sen ska ja bara kika runt lite smått. och sen åker jag på träning vid kvart över sju tiden börjar den. ska bli riktigt gött att börja dansa igen !! får se om jag får med mig albin till torp sen också...inte så lätt att bestämma saker och ting när ens mobil dampar, men det är som det är helt enkelt. blir gårdagens óch dagens outfit när jag kommer hem ikväll vid nio tiden skulle jag tro. puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska ddu praoa`? kram

2011-01-13 @ 18:19:50
Postat av: nilofar

Fin blogg du har (a)

Vart ska du praoa (vilken affär) ? :D



2011-01-15 @ 09:38:37
URL: http://nilofarfagheh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0