gott nytt år !!!

2011 nu j**lar nu kör vi !! mitt enda nyårslöfte är att göra 2011 till ett kanon år ! jag firade iallafall in det nya året med dunder och brak. skit grym kväll/natt vill jag meddela! det var allt riktigt gott röj. tror inte vi gick å la oss förens fem tiden eller något. alla drog väl hem en liten stund innan det eller något skulle jag kunna tänka mig att det var. nathalie ligger fortfarande och sover medans jag sitter här och gör mig lite smått i ordning, känner mig riktigt sleten men det får gå. om en stund tar jag bussen in till stan där jag ska ta bussen till trollhättan senare i eftermiddag. blir riktigt najs. där sover jag ju som sagt ikväll så bli nog ingen mer uppdatering, fast kanske. vi får se på det helt enkelt. men nu så ska jag ladda upp några av alla går kvällens bilder. resten kommer kanske imorgon eller ikväll. återigen gott nytt år och en god fortsättning!! ♥♥

p.s till dig som frågade om vart jag köpt mitt halsband; det är köpt på gina tricot förra våren!
och till dig som frågade vad jag fått för betyg så kan jag meddela att om du scrollar ner i min blogg så kommer du hitta svaret.





´













domma får duga så länge för nu ska jag göra annat


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för skolväska ? (a)

älskar din stil & din blogg! du verkar så himla positiv ! keep on smiling :)

2011-01-01 @ 23:20:13
Postat av: anonym

vilka firade du med ? :) <3 kram

2011-01-02 @ 19:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0