life doesn't need to be perfect to be wonderful

det är nästan sorgligt vad jobbigt sent mina inlägg publiceras på kvällarna... men det är alltid först så här sent som jag sätter mig vid datan, förutom någon gång då och då förstås. men iallafall idag har det vart en hel go dag! vaknade runt halv ett-ett tiden någon gång, eller a jag hade ställt klockan på rigning då, eftersom att jag gick och la mig runt fem tiden igår natt så kände jag att jag aldrig skulle vakna idag annars...så då hoppade jag upp, drog på mig lite kläder och stoppade en go frulle i magen. sedan drog jag hem till jonte borg där albin och jonte lund var. satt vi väl mest och chillade, sen fick borg för sig att han skulle ut och test åka lite med moppen så då drog vi ut en liten stund. sen drog vi in igen och runt fyra tiden drog albin hem, han skulle iväg eller vad det nu var. så då chillade vi vidare. sen runt sex tiden orkade vi inte sitta inne mer så då tog vi bussen ner mot stan och chillade vidare där. tog jag bussen hem vid halv åtta tiden kanske, minns inte riktigt. och då han jag precis att dra mig mot ica och fylla på min mobil och sen ringer albin och frågar om inte jag vill komma över hem till honom och mysa med film och de tackar ja ju gärna inte nej till så självklart. the watch eller något hette filmen, minns inte riktigt. den var rätt så spännande iallafall och mysigt hade vi det! runt halv 11 tiden tog jag mig hemåt, kunde inte sova över eftersoma att albin ska upp tidigt imorgon och dömma några matcher så. men men, nu så ska jag chilla vidare till musik och nog sova snart...godnatt ♥

dagens outfit;
jeans leggins-vero moda | transparant skjorta-h&m | bandeau-h&m | plus ett par vita converse


dagens face look och lite annat också




haha, lille seriösa cheyen


Kommentarer
Postat av: ,.,,

vilken brunkräm anväder du :D

2011-01-30 @ 17:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0