rätt så chill asså

nu sitter jag här med sara edberg. vi kollar south park haha. kom hem för en stund sen också, var hos simon en liten stund för ja skulle kolla på en teckning som han målat av mig från min blogg, verkligen as grymt ritar han!! ja dog bara lite när jag såg det asså. idag så har vi ju vart på konfan hela dagen typ, verkligen segt men helt okej endå. efter det åkte jag och sara till torp fick köpt mig en smink borste, ett par gråa tjockare strumpbyxor,ett rosa spets linne och ett par örhängen till linnda, det verkligen skrek linnda om dom när man såg dom haha! (visar bild imorgon) och nu ikväll så sover min brud sara hos mig då, riktigt najs. imorgon blir det konfa igen, upp klockan halv nio ingen ro och ingen vila här inte! så tagga inför sex timmar konfa imorgon då i bäve kyrka.........kul. men nu så ska vi fortsätta kolla haha. puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste man gå på det där i bäve idag?

(asså dom som konfenmeras)

det där i 6 timmar? ;)

2011-01-06 @ 11:30:07
Postat av: linnda

'' det bara skriker linnda runt om dom '' HAHAHHA :D

2011-01-06 @ 18:06:54
URL: http://linndasshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0