godmorgon !

Haha detta är ett tidinstält inlägg för jag vet att jag aldrig skulle orka sätta mig och blogga så fort som jag vaknat. Men nu vid elva tiden så borde jag väl ha vaknat.. Hoppas att jag vaknar upp till betydligt finare väder än igår, sol å värme hoppas jag på ! Idag ska jag på kalas vid två tiden hemma hos min morbror och moster. Min moster fyller nämligen år. Dock så blir jag bara där en stund för ska nämligen iväg senare till juni cupen tillsammans med malin där vi ska ha det allt för trevligt serru. Ikväll återstår att se vad som händer.. skulle jag träffa nathalie tro? ingen aning, men det löser sig allt. Over and out

                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0