onsdag 22 juni

Just nu sitter jag hemma hos den goa bruden leticia, jag hinner nämligen inte hem å blogga så då får jag slänga in något kortfattat härifrån istället. Hittils idag så har jag dansat, å fyfan säger jag bara, strekt mitt ena lår och ont som satan gör det så fort som jag rör på mig haha. Ikväll blir det övernattning på kultur skolan tillsammans med alla goa dansare. Kommer nog att bli riktigt mysigt å roligt. Imorgon väntar ytterliggare en dag med dans.. dock sista dagen, känns segt men ändå gött med tanke på hur d.ö.d min kropp är vid det här laget. Men nu får det räcka med text här så ska jag fortsätta å softa vidare tillsammans med leticia. fred ut

en väldigt väldigt väldigt ny bild på mig och leticia


Kommentarer
Postat av: nilofar :)

Du passade verkligen i lugg ;D

2011-06-22 @ 20:07:38
URL: http://linaochnilofars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0