sex and the city 2

Det fick bli en hemma kväll trots allt. Men jag ska då inte klaga, för mysigt har det vart ! Jag och min mamma gosade ner oss i soffan och glodde på sex and the city två medans vi mumsade i oss chips å dipp. Var länge sedan som jag hade en hemma kväll med film och mys så det satte allt fint. Imorgon börjar skolan som bekant igen men inte direkt någon big deal med tanke på att jag bara går 3 vanliga skoldagar och sedan är det mest softa dagar i skolan kvar. Som b.l.a klassdag, friluftsdag, städdag och sist men inte minst skolavslutning! Gött är det rätta ordet just nu asså. Men nu så har jag inget mer på hjärtat så det blir nog som så att jag hoppar i säng alldeles strax så höres vi å synes mer imorgon. Natti natti allihopa ♥





Kommentarer
Postat av: Eleena

men heej , det var ett tag sen, allt bra med dig? :)

2011-06-07 @ 16:15:24
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0