don't get mad when a girl cares to much. Worry when she starts not to care at all.

åå nu känner man i hela kroppen att sommaren nästan är här på riktigt nu ! ikväll har det vart sånt där underbart väder. mysigt var det att gå längst strand promenaden tillsammans med albin, martina och dala. efteråt tog vi oss ett dopp på bodele. dock endast jag och martina haha. himla mysigt om ja får lov å säga det själv ! massa fina bilder också. innan det var det lite gråmulet så då åkte jag och albin ner till stan och käkade på pingvin. det satt gött vill jag meddela. efter det drog vi till hemmakväll och hyrde filmer och köpte coca cola och chedar popcorn. åkte vi hem till min pappa och glodde på dom. nu borde jag egentligen dra till calle och lämna hans tröja.. lovat det men orkar fan inte resa mig upp, får ta tag i det imorgon trots att han bor över gatan bara haha. senare ikväll/inatt kommer albin får då ska vi kolla skräckfilm som vi inte hann se förut, kommer skita ner mig. men men nu så blev de för mycket snack så bye bye ♥

en massa bilder från ikväll

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0