torsdag - 2/6

fråga: du är så otroligt fin, och jag älskar din blogg!
men vart har du köpt shortsen på den sista bilden? :)

svar:
tack tack å återigen tack söta du ! det är ett par cheep monday shorts å jag köpte dom på somewear förra våren, men dom har kommit in i butiken nu igen för 300 :- tror jag :)



godmorgon ! ingen sovmorgon för min del inte.. sov hos albin och han skulle iväg tidigt å träna så det var bara för mig å gå upp klockan 8. snacka om att man var redigt trött då med tanke på att vi somnade vid halv fyra tiden. låg å mös å kollade "på andra sidan häcken" haha för jävla go film. innan jag åkte till albin vid halv elva tiden igår kväll var jag hos nathalie och slingade hennes hår ! hann tyvärr inte stanna och se resultatet men tror nog det blev fint, blonda slingor var det iallafall. satt vi ute i den härliga solen på espresso house uteservering och fikade också tidigare under eftermiddagen. en cookie och frapino med jordgubb/passion smak blev det för min del, medans nathalie mumsade i sig en chai latte med en morots muffin. satt vi å små tjötade å hade det allmänt mysigt. innan det var jag på torp med linnda en liten stund också. så med andra ord var det en härlig går dag och kväll! idag får jag se vad som händer... har lite suddiga planer, men inget som är spikat ännu. men återkommer senare istället, take care ♥

två fina bilder på nathalie å linnda, tagna igår




en bild på gårdagens outfit också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0