allting har förendrats men du finns kvar


Anonym
om
i have never ever felt like this before:
kan du lägga upp en bild på dina halv syskon någon gång ?

svar; har för tillfället ingen bild och jag vet inte heller vad dom tycker om den saken !  så stay tuned.


fick även en så himla gullig komentar som jag vill tacka för ! tar åt mig av både ris och ros vilket i detta fallet var ros, återigen tack så mycket söta du :)


godmorgon är väl lite väl sent att säga nu kanske men det känns nästan som det trots att klockan snart är halv sex. sommar tid nu så vridit fram klockan en timme.. igår var det som sagt full fart hela dagen där av min usla uppdatering ! men jag övningskörde nämligen under dagen och vid fyra tiden kom albin och hämtade mig så åkte vi upp till fridhem och kollade på mollys (hans lillasyster) isshow. hon var riktigt duktig ! efter det så körde albin hem mig så jag fick bytt om osv, sedan mötte jag upp calle och så drog vi bort mot dalabergfestivalen. tyckte faktiskt det var bättre förra gången, blev lite besviken. kände mig även väldigt hängig så drog redan vid tio tiden, men det var lika bra. dock missade jag newkid som jag ville se men men. albin kom till mig vid elva tiden vilket gjorde allting så mycket bättre. vi glodde på paranormal activity 2 och gosade så det stog härligt till.

imorse vaknade jag redan vid halv tio tiden eller något för jag var så snuvig, hostig och varm i hela kroppen. jag har nämligen gott och blivit sjuk...hoppas bara inte jag smittat min älskling för han har en massa hockey som han måste kunna vara med på nästa vecka så jag tryckte i honom en massa tabletter så han får hålla sig frisk ! knarkade i mig lite alvedon, c-vitamin och en vitlökstablett plus en kopp med varm oboy så nu känns det bättre iallafall. hade sån jävla huvudvärk imorse så först vid två tiden orkade jag dra mig upp ur sängen.. vid fyra tiden åkte albin, han skulle iväg till någon släkting. ska kanske träffa han och henke ikväll för att plugga lite moppe teori, men det återstår att se hur jag mår helt enkelt. jävla skit det har börjat snöa nu igen för er som har missat det !! fuck asså....trodde verkligen att våren var här nu med tanke på det goa vädret vi haft men icke, lite snöstorm har vi haft idag ja.....men nu så ska jag nog bädda ner mig i sängen och glo på någon film. hejdå mina fina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0