i lost myself in a daydream


Anonym
om
dagens bilder ifrån skepsviken:
känner du fattah ??

sv; jag kände honom förr, inte längre. gått i samma klass som honom nämligen. vi går ju fortfarande på samma skola så jag ser honom every day och ibland blir det väl att man hälsar på varandra osv, but nothing more.


tjena mors, trött nåt så inåt är jag nu ska ni veta ! suttit ett jäkla tag nu och besvarat en del av alla 290 frågor som ska besvaras inom max en månad....(moped) gottade mig med en god kycklin sallad under tiden så det gjorde ju det hela lite bättre åtminstone. innan det så var jag på torp en snabbis skulle spana in ett par röda pumps som jag ska få köpt mig för dansen, grymt att ja lyckades hitta ett par på hm för endast 100 :- ! dock är dom lite trånga i tån men ja får prässa haha ! ;) fick även spanat in lite annat som jag ska åka och köpa imorgon för hade inte pengar med mig idag, blev lite spontant att jag åkte dit nämligen. gick förbi 1an på stan och bara hoppade på för att jag inte hade något bättre för mig haha. innan det var jag iallafall på motionshuset och gymmade med annie. rätt så härligt var det dock orkade vi inte specielt mycket idag men så kan det ju vara ibland. solade lite gjorde vi också, eller a jag låg väl i solariumet med henne i kanske fem minuter sen hade jag brännt upp min rumpa så då lät ja henne ligga där själv i värmen i stället hehe. men men nu så har jag inte så mycket mer på hjärtat för idag, så bye bye my friends ♥

dagens outfit;
jeans-bikbok | tröja-monki


haha ser ut som att ja trycker upp mina läppar i ansiktet på honom...men men det gör jag inte i vanliga fall iallafall hahaha. avlider.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej ser man på Nathalie alltid lika fin som vanligt , faaan natha vi gör något du ,ja linda och martina om hon vill ? (:



Omg så jäääääävla söta ihop! (: <3

2011-03-23 @ 16:47:13
Postat av: linnda

HAHA sista bilden asså xd

ey vare inte du som sa att du tycker det e p12 att göra något med händerna på bilder -.-

2011-03-23 @ 17:03:57
URL: http://linndasshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0