never regret something that once made you smile

är rätt så irriterad och besviken just nu, pga jag inte kommer kunna följa med albin till fjällen nästa vecka som det var pratat en del om med tanke på mina moppe utgifter osv. vilket jag har full förståelse över, men det är klart att man blir lite besviken, det är väl mänskligt. bortsätt från mitt humör nu så har min dag och början av kvällen vart awesome ! vart hemma hos sara tillsammans med henne, linus och linnda. vi har bakat, kollat på film och bara mysigt och haft det allmänt roligt ! fick även tillbaka två prov i skolan idag. g+ fick jag på mitt engelskaprov (läsförståelse) och ett fett rött ig på mitt tyska prov...som sagt tyska är inte min starka sida och med min lärare funkar det bara inte helt enkelt ! men men bättre lycka nästa gång, vilket blir i slutet av april. imorgon är det även studiedag vilket känns riktigt underbart ! välförtjänt ledighet säger jag bara. men nu så ska jag ta mig en dusch och rensa mina tankar, avskyr verkligen när jag är irriterad eller ledsen och så tar jag ut det över andra i min omgivning. så nu får jag rensa mina tankar så detta inte behöver gå utöver någon stackare haha. blir nog även så att jag tar min en kvällsmacka sedan eller något liknande, blir bra. hoppas bara att detta publiceras nu och inte försvinner som mitt tidigare inlägg gjorde som jag satt och grejade med en bra stund! men men inget att göra åt saken, life goes on you know. men nu ska jag dra mig. bye ♥

juste fick även två komentarer förut som jag tänkte ta och svara på nu;
jag fick en fråga om jag hade några syskon och nej jag har inga hel syskon. dock har jag två "styvsystrar" eller vad det nu heter. krille som vi flyttat ihop med för några år sedan hans två döttrar moa och matilda är mina styvsystrar.
fick även en fråga om vad det är mellan mig och calle och då kan jag meddela att det absolut inte är någonting mellan mig och calle utan det har du fått helt om bakfoten ! calle är en mycket god vän till mig och under den senaste tiden har vi lärt känna varandra väldigt väl men han är absolut inte mer än en vän till mig och med tanke på att jag har en pojkvän som jag älskar så skulle det inte kunna vara någonting mellan mig och calle ! så nu vet du det :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammla är dina styvsystrar? :)

2011-03-17 @ 07:56:04
Postat av: Anonym

vad har du för storlek på din pippi-tröja? :)

2011-03-17 @ 11:55:19
Postat av: Anonym

hur lärde du känna calle? :)

2011-03-17 @ 12:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0