everyone knows, bad girls have more fun

komentar: kan du lägga upp en bild på hur din moppe ser ut , och en bild på dom skadorna den fick?

hoppas du mår bättre, du är jätte fin och din blogg är grym!!!

svar: jag har lagt upp bild på min moppe men dock inte på skadorna eftersom att vid närmare titt på den så är det bara några repor. en bild på min moppe hittar du i arkivet mars eller april, inte helt hundra. hittar du inte det du söker så får du komentera igen så laddar jag upp nya bilder !

vill även passa på å tacka för dina fina ord ! jag mår bättre, det gör fortfarande ont men det är på bättringsvägen.



komentar: Tänkte bara meddela om att du har jätte fin blogg & ditt utseende är helt fantastiskt!

Hade också en annan sak på hjärtat, vart köpte du din transparanta skjorta?

svar:
vad gulligt av dig att ta tid å komentera detta, blir så glad ! det är alltid roligt å få höra detta ifrån er fina läsare ! dock får jag en aning dåligt samvete när jag läser att ni uppskattar min blogg osv, å så inser jag att jag egentligen är väldigt usel på detta med bloggandet, jag har sagt det förr men säger det igen får försöka skärpa mig haha ! men nu som svar på din fråga.. skjortan är köpt på lindex och finns på rea för 149 kr så skynda fynda !



nu är jag redigt trött asså.. vart en lång dag och kväll. släkt kalaset var mysigt, alltid trevligt å träffa sina goa släktingar! tyvärr kunde inte matilda komma pga fotboll, men det är så det kan bli ibland. fick även en massa fina presenter ! mestadels pengar och grejer till moppen, så det är gött. med tanke på att klara sprungit göteborgs varvet idag så kom hon sent ikväll, så hon sover här ikväll också. vi har suttit och tjötat lite nu ikväll om allt möjligt. men nu så hade jag tänkt hoppa i säng så man är pigg imorgon. imorgon blir det nog å åka med klara till sund en stund och sedan träffa några goa kompisar och kanske bada och mysa lite ! men nu ska jag iallafall sova så mer om det imorgon. godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att du har en jätte bra kamera för att vara en kompakt, man kan tro att de är systemkamera nästan?

så jg tycker du borde satsa på en iphone!

2011-05-26 @ 00:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0