fredag - 6/5 & lördag - 7/5

blev ingen uppdatering igår för jag sov nämligen hos albin så då fick bloggen lida. hade dans träning, lika kul som vanligt, frida och sara hade följt med för å kolla på dansen. efter det drog jag hem en snabbis och sedan vidare till albin. borg var även där. glodde vi på någon hockey match och käkade pizza ♥ haha. var egentligen tänkt att jag skulle åka hem efter matchen hade slutat men jag var så trött och kände att det är mycket mysigare att sova med min goding, så jag stannade kvar istället. lika bra.

vaknade väl vid nio tiden imorse, grovt tidigt för att vara en lördag men vi skulle på konfirmation redan kl 11 så då fick det bli så. åkte jag hem först och hämta rosorna och sedan direkt till bäve. var vi där till ett tiden ungefär då körde albin ner mig till uddevalla kyrka där jag skulle på en till konfirmation. och efter att den hade slutat vid kvart över två tiden, drog man ner till stan och fick köpt sig en mc'flurry, underbart. och sedan vidare upp mot bäve igen för ytterliggare en konfirmation. haha blivit ett jävla spring till olika konfirmationer idag men men. själv konfimeras man inte förens i augusti. dom var iallafall väldigt fina och duktiga !

nu ikväll vet jag inte riktigt vad som händer.. hade väl lite planer men ser inte ut som att det blir något av det, så kanske bara blir hemma mys med familjen ? får helt enkelt se vart kvällen slutar. så länge får ni lite fina bilder från idag och igår  !













lite bilder från igår








   


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du konfimera dig i agusti?:O

och vem va du på när du va i uddevalla kyrka?:D



Fin blogg btw!:)

2011-05-07 @ 21:56:06
Postat av: ilaf yassin

hihi, dom 3 sista bilderna var riktigt söta!

ni passar verkligen.

NATHALIE BLOGGA MER,

OCH MER OUTFITS.

förresten jag älskar dina outfits! :)

gör inget, men blogga mer så blir jag inte sur :D:D ♥

2011-05-07 @ 23:02:43
URL: http://ilafyassin.blogg.se/
Postat av: ilaf yassin

YES!

blir bara bättre för mig själv :D dom andra bloggarna är så dåliga enligt mig iallafall.

tycker om dig sjukt mkt !

2011-05-08 @ 11:13:00
URL: http://ilafyassin.blogg.se/
Postat av: ilaf yassin

asså, du har så roliga inlägg. mkt bilder snyggga outfits.. som vissa andra inte har ;) och plus att du verkligen skriver om dagen du bryr dig inte om andras åskit (om det är taskiga åskit) och du tar på dig hur du vill, du skämms inte! och så :D

2011-05-08 @ 11:34:23
URL: http://ilafyassin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0