tisdag - 17/5

fråga; e det sant att din kompis martina mattsson e gravid? :S

svar; nej det har du helt fått om bakfoten ! här har vi en anledning till att jag ´tycker att uddevalla kan vara en riktig skit stad ibland ! alla dessa jävla rykten.. men det är bra att du frågar om ryktet stämmer och inte sprider det vidare! sedan skulle jag även vilja veta vem det är som har sagt detta till dig?

första dagen med kör kort och jag lyckas vurpa i rondellen rätt så nära torp.. skrapat upp ben och armar plus moppen, min mobil är paj likaså mina kläder som jag hade på mig. jävla rullgrus, fuck vad ont det gör !! som tur är var det en man som hoppade ur bilen och hjälpte oss.. ja stackars nathalie taby var med också, skjutsade henne, som tur är skadades hon inte så allvarligt tror jag.. hon är och kollat på handen nu om den är bruten eller något. hoppas inte det !! innan detta fruktansvärda hände så var vi på norgårdens vårshow, massa duktiga som uppträde! innan det var jag med linnda, käkade lite mc food osv. även hunnit med ett besök på umo och köpt biljetter till årets dansföreställning. skolan har jag också vart i men missade sista lektionen. men nu så får jag sluta skriva här, för det gör så jävla ont i armen !

ps. vet att bilderna på gårdagens köp skulle dyka upp idag men jag orkar inte börja greja med det nu så det får ni imorgon, promise!!


Kommentarer
Postat av: .

kan du lägga upp en bild på hur din moppe ser ut , och en bild på dom skadorna den fick?



hoppas du mår bättre, du är jätte fin och din blogg är grym!!!

2011-05-21 @ 17:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0