tisdag - 3/5

nu är man gött slut asså.. orinetering i skolan plus den jävla mens verken !! inte en bra kombo höll nästan på att svimma där ett tag asså, men jag kom i mål på 40 minuter och fick MVG, fatta lyckan, aldrig ens fått så mycket som godkänt på orientering förut och så lyckades jag få full pott! okej okej jag erkänner, det var stor förtjänst till grabbarna som jag sprang med men iallafall ! så annars hade jag ett fett jobbigt kemi prov i skolan.. gick väl som det gick, förhoppningsvis godkänt. snön har även hälsat på här i uddevalla idag, kan inte direkt påstå att jag blev specielt glad när jag spanade ut genom fönstret imorse men det har ju iallafall slutat nu och den blåa himlen har börjat titta fram igen. annars så har jag vart med min älskling idag, jag var på ett sånt grinigt humör asså, haha stackarn. åkte vi iallafall till motionshuset nu ikväll var tänkt att jag skulle sola men icke det var fullt så hann inte, så ska sola imorgon istället. juste, min bikini kom även idag ifrån hm, jag provade den och den var så himla fin, satt verkligen jätte bra, så jag är hel nöjd ! med tanke på att den är såpass stark i färgen så kommer den att bli hur fin som helst efter att man fått lite go bränna. just love it. men men nu ska jag mysa vidare här i albins OnePiece medans jag ska plugga lite teori. bye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0