torsdag - 12/5

torsdag, vilket betyder att imorgon är det sista praktik dagen på cactuz ! kommer faktiskt att bli redigt gött. idag var jag som sagt och "jobbade" fram tills tre tiden. efter det drog jag och arsa en go promenad hem. när jag väl kom hem så chillade jag bara, bytte om, käkade osv. sen bar det av mot dans träning ! idag fick vi helt nya klackskor som vi försökte dansa in oss i.. gick rätt så bra, åtminstone för att vara första gången i nya klackar ! men fyfan vad ont jag har i fötterna nu.. stått upp hela dagen plus dansen nu ikväll, helt galet. men kul var det iallafall, känns roligt att föreställningen är redan om två veckor ! ps biljetter för dans föreställningen finns att köpa på kulturskolan här i uddevalla nu ! en biljett kostar 40 kr så det är ju inte så farligt. på bussen hem stötte jag på julia fick jag tjötat lite med henne, var ett jävla tag sen jag träffade henne nu så gött å se att hon lever iallafall haha. men nu så hade jag tänkt avrunda här måste hinna plugga lite moppen innan det är dags för bädden.. orkar inte men har inte direkt något val. godnatt ♥


två dagens outfit bilder, ingen utav dom ger kläderna rättvisa fick inte till någon bild så hoppas detta duger. vill även påpeka att mellan rummet mellan toppen och jeansen inte är lika stor i verkligheten, blev så nu på bilderna för att jag sträckte på mig osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0