torsdag - 5/5

nu är det redan torsdag.. skolveckorna går fort nu, känns gött! startade upp dagen med motions simning i badhuset. senare ett matte prov, det är åtminstone g men jag hoppas självklart på ett vg! men slut med skol tjöt nu.. efter plugget åkte jag ner till stan, köpte med mig lite fika och drog hem till nathalie, den stackarn har slagit i huvudet så hon var hemma och vilade sig. så ja, vi fikade och tjötade lite skit snack, mysigt. bäddade även ner oss i sängen och glodde på ett avsnitt av one tree hill. vid kvart i sju tiden drog jag på dans träning, endast tre dans träningar kvar nu innan det är dags för föreställning, fortfarande lite svårt att få in alla steg så att dom sitter bra med klackarna men det ska allt lösas ! efter träning drog jag och genta ner mot kampenhof och hoppade på 3an hemåt. nu ikväll har jag myst med min pappi, glott på film osv. lyckades även hitta min förtidiga födelsedags present under sadeln på min moppe haha. det var en canon ixus 105, så jävla grym är den ! riktigt nöjd, hihi tack pappi ♥♥

på tal om ingenting, godnatt ! 


Kommentarer
Postat av: ilaf yassin

BLOGGA MER <3

2011-05-07 @ 11:47:38
URL: http://ilafyassin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0