Same old monday

Julia om "två helt olika frågor med två helt olika svar" : Älskar skorna och såg dom på bikbok. Men såg inget pris, vet du vad dom kostar? :)

Svar: Yes, det vet jag och dom kostar 599 kronor !


Min måndag har passerat så nu taggar vi inför kvällen, haha nedå men om cirkus en timma ska jag möta upp min pojkvän och mysa lite med honom fram tills att han ska åka iväg på träning vid halv åtta tiden. Då åker jag istället hem till Nathalie T och sussar hos henne ikväll ! 00.01 inatt så fyller min prinsessa hela 16 år, och då ska jag vara på plats och gratulera minsann. Imorgon står det skuggning på akademin - samhäll media och journalistik på schemat därför passar det även alldeles utmärkt att jag sover hos henne eftersom att hon bor precis mitt emot skolan. Tror även att Linnda lyckats smitta mig lite med sin förkylning... Känner mig lite hängig men jag har proppat i mig en massa tabletter så föhopnningsvis bryter det inte ut på riktigt ! Men nu så ska jag kila så vi höres troligtvis mer senare. Puss och Kram

Börjar snart att grina så dålig är jag på att ta nya kort.. Jätte tråkigt att publicera lite äldre bilder om och om igen tycker jag, men så får det bli tills vidare ska verkligen försöka att skärpa mig för detta duger inte haha.


Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Fast har du nya läsare så har de ju inte sett bilden kanske och då gör det ju inget att det är samma igen:)



Nej, jag hoppas att du inte blir sjuk. Krya på dig!



sv: Tack för dina snälla och peppande ord.



Kram

2011-11-07 @ 19:50:46
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: linda wessman '

ursäkta för sent svar..

gud vad roligt att höra! min helg va helt okej, hände inte så mycket.

2011-11-07 @ 23:34:21
URL: http://lindawessman.blogg.se/
Postat av: Patricia♡

sv: Jag förstår dig, det är inte kul att alltid ta ur arkivet:/

2011-11-08 @ 02:04:31
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0