28:e Oktober 2011

Hej allihopa ! Nu är det äntligen höstlov, skönt ! Drar igång lovet med film mys tillsammans med Albin, Oskar och Borg. Hade tänkt att dra ut ikväll först nämligen men med tanke på modevisningarna imorgon så ville jag stanna hemma och ta det lugnt så att jag är pigg och fräsch imorgon. Tidigare var jag på stan med Martina, vi skulle kolla på olika halloween saker och så fick jag även köpt mig något till min vän Nathalie som snart fyller år ! Men nu så måste jag dra så att killarna slipper vänta. Hoppas att jag kommer till att se några utav er imorgon då ! ♥

Dagens outfit // byxor - bikbok // lite transparent linne - bikbok // beiga boots - mammas

Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Lycka till i helgen nu:)

Du får hojta till när det finns bilder att se:)

2011-10-28 @ 21:40:36
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0