Modevisningarna gick bra !

Nu är jag hemma igen efter en storslagen dag. Jätte roligt har det varit, verkligen ! Alla fyra modevisningarna har gått jätte bra och jag känner mig nöjd över min prestation. Hoppas att morgon dagen kommer till att gå minst lika bra. Jag bärde en så fin men samtidigt avslappnad outfit ifrån bikbok. Och kicks duktiga make up artister har sminkat oss. Ikväll står det lite galaj på schemat. Ska alldeles strax åka hem till Fanny och sedan möter vi upp Annie i stan och drar vidare någonstans. Dock blir jag hämtad tidigt redan vid halv tolv tiden med tanke på att ytterliggare fyra modevisningar stårt på schemat imorgon så jag vill vara pigg och fräsch. Men nu så får jag sätta lite fart så vi höres imorgon!

Vill även tacka alla fina som vart där och kollat och hejat på mig idag, jätte gulliga är ni !!

Här kommer lite bilder från idag, minnet tog slut och det blev en massa suddiga men fler kommer imorgon !








dom görigt snygga skorna som jag går i !!


en bild på louis också


Kommentarer
Postat av: MADDES

det är fint med mig. gud så kul med modevisning :D

2011-10-29 @ 19:55:58
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Patricia♡

sv: men åh så kul att det gick så bra och att du är nöjd:)

2011-10-29 @ 20:54:10
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0