Blandade Känslor

Yes, precis så känner jag just nu. Blandade känslor. I slutet av dagen i skolan så pratade en lärare med mig angående lite saker och fly förbannad blev jag inombords asså. yeye, that's life. Life is a bitch so learn how to fuck it. Dock blev det så mycket bättre när jag hade kommit hem för då hade jag fått ett samtal ifrån kultur skolan att jag blivit uppflyttad till hiphop nivå tre. Lycka !! Så det räddade väl mitt humör kan man väl säga.

Nu så hade jag tänkt att få i mig lite mat i magen för om cirka 1 h så blir det dans träning. Mtv nivå två, första gången jag "test dansar" i den gruppen idag men tror dock att den nivån kommer att passa mig alldeles utmärkt. Efter det blir det snabba ryck. Dans träning från 16 - 17, kör träning från 17 - 18, KU från 18 - 21. Så med andra ord fullt upp !! Så nu måste jag sätta lite fart här va.

-Have a nice day

dagens outfit (usel bild) // harems byxor - bikbok // linne med flätad urringning i ryggen - bikbok // bandeau - bikbok // halsduk - ingen aning // plus mina vita låga converse


Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg-Foto

Hej! Nu har jag börjat med Dagens blogg igen! Kom gärna in och delta :D

2011-09-20 @ 21:39:54
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0