Tjej middag på cheer's ikväll

Om mindre än 1 h så bär det av ner mot stan för att möta upp brudarna. Vi ska nämligen till cheer's och äta tacob ufé ikväll, hur gott? Så det blir jag, Malin, Alex, Ida och Linda. Tror inte att jag glömde någon nu va? Efter det får vi se vart kvällen för oss. Kanske sover hos min älskade kille inatt, annars kanske någonannanstans eller i min egen säng kan man aldrig riktigt veta he he. Men vi höres mer imorgon troligtvis, ha en grym fredagskväll oavsett om ni ska ha fredagsmys eller ut och röja ♥



dagens outfit // oversize linne halv nerstoppat - bikbok // shorts + cyckel byxor som sticker fram under - gina tricot // stickad kofta - gina tricot // kängor - minns ej // plus accesoarer som vanligt ( haha vill dock poengtera att jag ser oerhört nerdrogad ut haha, plus så är det en donat som jag har på huvudet, lite svårt att se kanske men ser betydligt bättre ut i verkligheten )  

Kommentarer
Postat av: ellensjo

sv; Tackar! Jag använder en Nikon D3000 :)

2011-09-23 @ 21:45:42
URL: http://ellensjo.blogg.se/
Postat av: Julia

Var det längesen du köpte koftan? :D

2011-09-25 @ 20:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0