25 april tvåtusentolv

Hello everyone ♥

Jag sitter at the moment i skolan och jobbar med en artikel om gårdagen. Därefter väntar en rad andra lektioner och så slutar jag vid tre tiden. Då åker jag fort ner till fribergs och köper olja. Sedan direkt ner till stan där jag och Nathalie ska fika tillsammans med Linda så att hon får sina födelsedags presenter och lite så. Ska bli mysigt ! Sedan vid fem tiden så blir det dansträning, jag får dock ta det lugnt idag också då jag fortfarande är lite krasslig. Efter det så ska jag och Linnda på en pluskonsert. Så jag är inte hemma förens rätt sent idag heller, a lot to do. Roligt ! Vi hörs mer ikväll

Jones and jones, åh en sådan här klänningen hade jag ju mer än gärna klickat hem till banketten.. Får se hur jag gör, annars så kunde kanske snälla Rojin sy en liknande klänning åt mig, wonderful

Kommentarer
Postat av: alexandra

kan du fixa en länk där man kan köpa klänningen?

2012-04-25 @ 20:59:00
Postat av: alexandra

kan du fixa en länk där man kan köpa klänningen?

2012-04-25 @ 20:59:54
Postat av: siri

Jag auktionerar ut en sån klänning här: http://www.tradera.com/jones-jones-vicky-dress-slutsald-ombloggad-s-uk-8-student-auktion_301742_155032610 , om du är intresserad! :)

2012-04-30 @ 11:52:05
URL: http://sirikarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0