Det går bra nu

(detta inlägget skulle publicerats för några timmar sedan)

Haha herre sicken lyckad dag men är helt slut i kroppen och i huvudet nu. Först två dansföreställningar på Ramnerödsskolan tillsammans med uppvisningsgruppen. Dom båda två gick bra så det känns skönt ! Och nu i eftermiddags mellan kl fyra och sju så har vi repat dans inför fredagens föreställningar. Fick även reda på att jag är preliminärt antagen till estet dans på gymnasiet plus jag fick max poäng 50 points på mitt intagninstest. Pluuuus ett MVG på min filmanalys. Awesome ! Nu så måste jag egentligen ta en powerwalk ner till stan och hämta min moppe, och även dra ut på en joggingtur med Albin.. Men hur mycket orkar jag egentligen just nu !? Ne precis, nothing. Så får se vart den orken kommer ifrån haha. Ha det bra

Lite bilder från idag och vid något rep tillfälle (KLICK)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0