Fråga och Svar angående mig och Albin

Anonym: Hej Nathalie hur gick det med Albin? Ska ni bli tillsammans eller ska ni skaffa nya partners. Svara helst ikväll , men vad sa ni ,utom det privata. Förlåt om man är lite på , efter en öl och en flaska vin blir man lite flum , haha :)

Svar: Hej ! Förlåt för sent svar men det är först nu som jag kommit hem och fått tiden framför datorn så att då blev det så här, hoppas det är OK. Jag och Albin är tillsammans igen vilket vi är väldigt glada för. Det fanns egentligen ingen direkt anledning till våran paus så att säga... Svårt att förklara men det var inget som hade hänt eller någon av oss som "gjort" något utan det var jag som tog upp detta och kände att vi kunde behöva en liten paus efter att vi varit tillsammans så länge. Jag kände att det var det som jag behövde, chansen att sakna varandra lite och komma tillbaka till varandra med ny energi och "frisk och go kärlek" så att säga, haha. Förstår om du inte fattar vad jag snackar om  men det är iallafall bra mellan mig och Albin nu och det är det allra viktigaste !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nathalie är jätte glad att du kunde svara , är jätte glad att allt gick bra mellan dig och albin. Må gud leda er in i rätt vägar i livet och hoppas ni håller ihop till döden skiljer er i sär. Ni har väl diskuterar"giftermål" någon gång? Ha en underbar kväll/morgon förstår om du ej fattar vad jag jiddrar om :D

2012-04-10 @ 01:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0