Fredagen den trettonde

Så där ja, då närmar sig detta lovet mot sitt slut tyvärr.. Endast två dagar kvar nu och det är då för sorgligt. Dock går jag bara i skolan två dagar nästa vecka pga att jag tagit ledigt måndag, onsdag och fredag pga av massa dans !! Dom två dagarna som jag är i skolan vankas det nationella i engelska och tyska också... Herrejisses, och här lever jag livet och päser jag borde råplugga egentligen. Men, inte ofta man har lov så bäst att ta vara på det känner jag. Min fredag har vart go men det är ju trots allt fredagen den trettonde så såklart förde det med sig lite otur. Dels så brände jag mig på avgasröret och AJ vad ont det gör, låste jag in min moppe nyckel i mopeden IGEN. Vilket ledde till att jag, Amanda och Fanny missade bussen ut till Acke. Så tankade på busskortet med hundra spänn men fick endast femtio på det, besvikelse. När vi tillslut kom ut till Acke iallafall så var endast han och ceder där. Så vi chillade fram tills att en massa annat folk kom senare under kvällen. Åkte jag och Amanda hem någon gång och då fortsatte "oturen" jag blev åksjuk pga att jag dog av hunger och bussen skumpade haha så jag fick hoppa av tidigare och gå till moppen och åka hem i den brutalt kalla april natten. DOG. Men nu måste jag sova för ska upp tidigt imorgon, redan halv tio ungefär. godnatt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0