Goodnight - my plans for the week

Jag ville bara hälsa godnatt och jag hoppas att ni har haft en fin vecka och en härlig helg ! Jag har en fullspäckad vecka framför mig, så ingen ro och ingen vila här inte för min del. Men nu kör vi !

Måndag: Skola, Grease musikal, rep inför julias criminal dansföreställning, sedan så har jag två dansträningar som jag måste försöka hinna med också.

Tisdag: Ta ledigt dom två första lektionerna för att repa inför Rebeckas dansföreställning, back to school, rep med Rebecka och dom andra dansarna igen, dansträning och kör som krockar lite så får se hur jag gör, KU. 

Onsdag: Skola, dansträning, "konsert" med Jennie och kanske Linnda också. 

Torsdag: Skola, LOV, träning med uppvisningsgruppen, rep inför Julias föreställning, och så ska jag kanske göra en annan sak efter detta också hehe. 

Fredag: Ledighet, pls med ett stycke fina tjejer. 

Lördag: No plans so far 

Söndag: No plans so far

Såååå, så ser min vecka ut, en hel del ! 


En lite äldre bild får duga för ikväll

 


Kommentarer
Postat av: annie

När kommer bloppis del 2 ut och föressten jag vill köpa dem jätte korta jean shortsen nästa månad:)

2012-04-02 @ 19:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0