Happy b-day Linda ♥

Firande utav Linda all night long igår kväll. Middag med girlsen Johanna, Cornelia, Ida, Nathalie, Sanna, Ebba och så födelsedags barnet då såklart. Efter middagen så fortsatte vi med mys, lite spelande, gött att smaska på och allmänt tjejsnack. Fin, lugn men hel rolig kväll ! När jag kom hem någon gång under natten så slocknade jag direkt och tog mig en välförtjänt och lång sovmorgon.

Idag så ska jag åka ut till Torp Köpcentrum tillsammans med Nathalie där vi ska kolla present till Linda som hon får över en fika på onsdag innan dansen. Även allmänt kika runt bara. Ikväll blir det väl pojkväns mys I guess. 

Endast två bilder från igår so far, bilderna ifrån dansföreställningen får ni fortfarande senare ikväll haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0