Hektiskt liv, a lot to do

Herrejisses vad mycket det är just nu känner jag ! 5 dansträningar i veckan plus massvis utav rep till olika föreställningar plus skolan plus olika aktiviteter plus kompisar, familjen, pojkvännen och hela köret. Känner att det är lite väl mycket just nu, men jag tycker att det är så jäkla roligt så jag hänger i helt enkelt ! I am not giving up !


Började dagen i skolbänken fram till klockan tolv då hela skolan vandrade ner mot östrabo där vi kollade på sinclair esteternas musikal Grease, en riktigt se värd och bra musikal som jag kan rekomendera alla att dra och kolla på (för er som inte redan ska dit med era skolor det vill säga). Efter att den slutade vid kvart över tre så skyndade jag mig till sinclair för rep inför criminal föreställningen som började halv fyra. Lärde Julia ut en koreografi och så vidare... Strax innan att street dance träningen slutade så fick jag skynda mig dit och filma det som jag missat så att jag kan lära mig alla nya steg hemma tills nästa gång, jisses vad mycket haha.. Efter det vid halv sex så var det rep inför ytterliggare en föreställning. Denna gången lärde vi oss en house koreografi, den går riktigt fort så jag får träna en hel del hemma så att den fastnar. När det var en halvtimma kvar av raggan så skyndade jag mig dit och var med på det sista. Sedan åkte jag äntligen hem och fick i mig maaaaat. Fasen vad gott och välförtjänt. Klar med min filmanalys i svenskan nu också, skön känsla ! Men nu är det som så här att jag har en minst lika hektisk dag framför mig imorgon så bäst att jag kryper till kojs nu snart. Men först bloppis part two. Om jag inte somnar mitt upp i allt det vill säga... Det lär vi märka !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0