Jag behöver eran hjälp

Okej, jag behöver eran hjälp med att få vara kvar i makeover tävlingen. Jag är endast tre ynka röster ifrån att få vara kvar i tävligen. Vet att många av er är trötta på detta och orkar inte men please minsta lilla röst räknas och kan alla mina läsare rösta på mig så vore det verkligen guld värt ! Jag kan årdna någon surprise åt er om jag nu lyckas gå vidare.. Det är som sagt dom fem med flest röster och det är just nu en tjej som gott om mig med endast två röster så med andra ord är jag två röster/tre röster från att få vara med. Så in och rösta på min bild NU allesammans. Tävligen avslutas på lördag så kom igen nu !!! RÖSTA HÄÄÄÄÄÄÄR !!!


Så där ja, då var det avklarat. Jag litar på er nu tjejer och killar ! Iallafall, jag är helt slut efter en hektisk dag. Först nationella i engelska vilket gick bra. Sedan direkt efter skolan dans rep i FEM TIMMAR inför morgondagens dansföreställningar. Kom till sinclair kl 14.30 eller 18.00 för att kolla på en grym dansföreställning imorgon ! Det hade vart roligt om några läsare kunde komma förbi och kolla! Okej, nu måste jag sova så att jag orkar med morgondagen.. Tre dansföreställningar väntar mig imorgon, plus rep och massa väntan. Men taggad gånger tusen är jag, NU KÖR VI TJEJER, LET´S DO THIS !


Kommentarer
Postat av: annie

Du och leticia var jätte nära kompisar förr,,? Vad har hänt mellan er?

2012-04-20 @ 23:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0