question and answer x2

Amanda: Hur går det med bloppisen, kan du lägga ut bilder på det som finns kvar! :)

Svar: Jag gör tvärtom och berättar vad som är sålt istället haha blir lättare så. Cheep monday shortsen ska säljas på tisdag, lika så dom kortaste shortsen dom säljs också på tisdag, USA ponchon är redan såld, "I love pink" linnet och det vita linnet med trashig rygg och svart tryck är det en tjej som ska köpa nästa vecka troligtvis, även dom ljusa jeansshortsen är sålda, så dom ända shortsen som inte är sålda än det är dom vita lite längre så att säga, jag har skrivit att "one piece" dressen har varit såld men tjejen som köpte den lämnade tillbaka den då den inte passade henne så den är fortfarande till salu. Sedan så är det några av er läsare som komenterat att ni är intresserade och så vidare men kontakta mig på facebook eller via mailen ([email protected]) så kan vi prata mer om när och hur vi ska lösa detta ! Så med andra ord finns det en del godbitar kvar. Dels min konfirmations klänning som jag säljer för endast 200 kr, ett riktigt kap till alla er 97or som konfimeras nu i vår/sommar eller som till skolavslutningen !


Sandra: Hur skulle du beskriva Albins lillasyrra?

Svar: Haha jag skulle beskriva Molly som en väldigt go, "livlig" och glad tjej. Hon är även riktigt söt och fin och riktigt duktig på konståkning ! En go tjej helt enkelt !


Kommentarer
Postat av: majis

one piece äger ju

2012-04-14 @ 19:02:42
URL: http://www.sparkdrakt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0