Sorry for party rockin

Hade en riktig toppen friday night! Började med tjejmiddag och trevligheter hos mig tillsammans med alla tjejerna, Johanna, Ida, Linda, Nathalie, Sanna, Ebba, Kattis och Sofia. Vi lagade fläskfile med potatisgratäng och så sallad och bearnässås till det. Mumma så gott ! Vid halv tio tiden tog vi bussen ner mot stan där det bar av mot PLS. Vilket var en höjdare det också ! Dock hade det gärna kunnat varit aningen mer folk där men det fick gå haha, vi dansade på och sjöng oss hesa ändå ! Fick vi skjuts hem senare under natten.

Och nu så är det påskafton så jag vill önska er alla en glad påsk och hoppas att ni fått något litet påskägg med en massa onyttigheter ! Idag är det okej att trycka i sig en massa snacks. Fläska på bara, haha. Senare under eftermiddagen så ska jag ut till sund på lite påskmiddag och senare under kvällen ska jag kanske hitta på något roligt med en vän.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0