Thursday - 12 April 2012

SHIT, det är sent och jag är trött. Nu när jag har låtit håret självtorka färdigt så kan jag äntligen krypa i säng. Min torsdag har iallafall varit fin den ! Började med lunch i stan, därefter så ordnade jag och mammsen med mitt bankkonto, vi fikade, drog till DIVA så min lugg klipptes upp 2 cm och så kollade vi i lite affärer också på det. Jag fick köpt mig ett stycke fräscha jeans som jag kan visa någon dag, även en turkos hårmascara så jag ska testa på mig.. snyggt med dipdye men jag vet ej ifall jag passar i det så då kan det vara bra att testa med en sådan först. Jag fick även köpt mig ett par blå/gröna ballerina skor ifrån bikbok, jag brukar egentligen inte använda ballerinaskor men i år så tänkte jag att jag kör på det, det är ju trots allt himla sött, enkelt, fräscht och bekvämt. Fick även köpt presenter till mormor som fyller på lördag och spanat efter presenter till Matilda som fyller nästa vecka. Jag kom hem vid kvart över fem och kl sex var det dags för dansrep på fritidsgården. Så var där och repade och dansade ända fram tills nio tiden. Drog hem och åt kvälls mellis, åkte sedan hem till Albin där han, lund, borg och Erik var. Fick jag mina älskade virkade shorts som Albin så snällt hade köpt åt mig när han var i Göteborg. Jag ville ha dom hela förra våren men dom såldes slut på hms hemsida och i butikerna lika fort som dom kom in nästan.. Lika så i år, jag fick tag i nästan sista paret, wihooo ! Följde sedan med killarna på en kall moppe tur till ica spara och sedan direkt hem. Duschade och fräschade till mig och nu så ska jag bannemig sova. Mycket tjöt. Godnatt

Some pics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0