En mind fuckad tisdag. Kort sagt.

Hallå där regniga och mind fuckade augusti tisdag.
Oj, vad djup och deprimerad jag lät men det är lite kaos just nu, eller rättare sagt dagen har varit kaos. Min hjärna har blivit totaly mind fuckad. Det började med att jag fick ett samtal från min kordinator Amanda, hon sa att jag skulle få en till dans klass att vara instruktör för fast i stenungsund på tisdagar. Jag tänkte först att okej visst jag slutar sent det blir stress och jobbigt att pendla men det klarar jag ! Men, så kollar jag på mitt schema och ser att varje tisdag resten utav hösten och troligtvis våren så kommer jag att ha en mtv träning, en modern träning en street dance träning, en kör träning och KU på en och samma tisdags kväll varje vecka !? Med andra ord hamnade jag uppe i ett delemma där det gällde att välja att jobba och tjäna pengar eller att hålla på med det som jag älskar att göra.. Så, efter mycket om och men så valde jag tillslut bort tisdags jobbet. Sad but true. Som om inte det vore nog för min hjärna så meddelar sedan Malin mig (hon som jag ska vikariera för i Göteborg i september) att hon hade sagt fel till mig.. Jag ska vara vikariera för en disco klass 9-11 år, men hon hade sagt fel från början för då sa hon att det var street dance som jag skulle ha så varje kväll har jag lagt ner en timma åt att öva in alla sju street dance koreografier i onödan typ, men nej nu är det bar att börja om från ruta ett igen med alla disco koreografierna.. Detta är svin tråkigt att läsa för er jag vet, men jag var tvungen att skriva av mig någonstans..Hard life haha.. Väntar även fortfarande på antagnings beskedet från kulturskolan..
 
Okej, men nu ska jag försöka låta lite positiv så vi börjar om.
Idag så har jag haft två st roliga danslektioner ! En jazz lektion och så en balett lektion. Jag inser nu att jag borde börjat med dessa typer av dansstilar tidigare för jädrar sicken bra träning det är ! För styrkan, vigheten och hållningen. Efter skolan så tog jag mig även en mysig fikalejas med en mass catch up talk med min vän Nathalie, var helt sjukt skönt att träffa henne och bara andas ut och mysa. ♥
 
En bild på min fina Nathalie på lejas. ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Måste du skriva så långa texter? Man läser inte allt ibland. :))

2012-08-29 @ 17:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0