Dream big

Jag har varit lite upptagen på annat håll idag så ingen data tid förens.. nu. Väldigt sent jo tack jag vet men så kan det bli dagar som denna. Först skolan, avslutade skoldagen med en föreläsning om konflikt lösning. Dansträning kl fem, yes äntligen har dansträningarna dragit igång igen, som jag har längtat haha ! Efter den så åkte jag hem till Sara och pratade om allt möjligt med henne. Vi bara tog det lugnt helt enkelt, så skönt. Åkte hem vid halv nio tiden ungefär så när jag kom hem gjorde jag iordning nudlar och kollade på sveriges mästerkock innan jag började kleta in ricinolja i håret. Resten utav kvällen har jag spenderat i duschen och jag har även jobbat med min artikel om vänskapsdagen på skolan och jag har faktiskt fått ihop mycket bra text nu. Nöjd över dagen. Godnatt

En bild från en av många grillkvällar i april förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0