Sunday

Det blev en lugn och go sista dagen på lovet dag för min del. Precis vad jag behövde I think. Spenderade största delen utav dagen tillsammans med min farmor och pappsen då jag begav mig hem till min farmor vid halv två tiden för söndags lunch. Min farmor är så jäkla go, lever livet ! Sån ska bannemig jag också vara när jag har gått och blivit pensionär haha... Framot kvällen kom Linnda till mig och så åkte vi ner till pingvin och käkade tillsammans med Albin också. Gottigt och trevligt.  Nu så blir det duschen så att jag får sköljt ur oljan någon gång. Hoppas att ni har haft ett stört skönt lov kära vänner och att ni är mer redo än mig inför ytterliggare en skolvecka... Men man får se det ifrån den ljusa sidan, en vecka närmare sommarlovet, tjohoo !


farmor♥


dagens outfit, på benen har jag på mig skinn leggins vilket inte syns pga ljuset. Sedan så har jag även svarta fjädrar som hänger i toffsen men som dock inte syns på bilden.


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: 7,5 månader ungefär :) får se hur många till det blir!

2012-02-26 @ 23:35:38
URL: http://komintepanat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0