question and answer x3

Anonym: Din blogg är verkligen bra!! Jag skulle tycka att det vore kul om du gjorde typ "hiss&diss" listor eller något liknande! Tycker oxå att du ska fortsätta skriva texter för det är du sjukt duktig på! Kul att du alltid visar outfits, det uppskattas :)
Kram!

Svar: Först och främst tack så mycket ! Bra idé med hiss och diss listor ! Det ska jag definitvt försöka årdna. Jag tycker verkligen att det är så roligt att skriva och fördjupa mig i något spesifikt ämne så roligt att du uppskattar det! Men problemet är att jag inte vet vad ni vill att jag ska skriva om, vad skulle du vilja läsa om? Jag ska bli bättre på detta med outfits ! Kram


Anonym: outfit,outfit,outfit,outfit,outfit,outfit,mode & bilder!!!!!
du är grymt fin, älskar din blogg!

Svar: Jag har en hel del bra idéer angående outfit bilder, mode och massa roliga och inspererande bilder. Grejen är den att jag aldrig tar mig tid. Får ändra på det ! Tack så mycket för dina komplimanger, blir så glad !


Anonym: Vart är linnet köpt? :)

Svar: På chelsea i Göteborg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0