snow snow snow

Hello goodies ♥

Det flesta av uddevallas befolkning mår väl som förtjänat idag kan jag tänka mig. Många var på flashing lights igår hörde jag och förhoppningsvis hade ni som var ute i dimman en alldeles för trevlig kväll. Min kväll var däremot snäppet lugnare men inte tråkigare för det inte. Å nej. Spenderade min fredag i vänersborg tillsammans med Nathalie b, Albin och Elias. Först kollade vi på killarnas hockey träning, därefter en sväng in till "stan" för att äta och hyra film och köpa med oss gotta. Hemma hos Elias någon gång senare under kvällen och där blev det massvis med mys och film tittande. Sov vi där och vaknade upp där imorse då såklart. Åkte hem någon gång under dagen och nu sitter jag här. Jag hör av mig mer senare om vad som händer sen ikväll så vi talas vid mer senare. Ha en fortsatt fin lördag i snöstormen ( Det snöar!!!!!!) 

sorry men det får bli ett collage den här gången. Kände att det blev bäst så haha. Bilderna är iallafall ifrån igår kväll, på snön och på dagens outfit nere i hörnet !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0