båttur • solning på en ö • middag & tjejmys

Sicken underbar dag och kväll det har varit ändå. Båttur ute i Grebbestad till en ö följt av massa solning (vilket ledde till överhettade och röda kinder) tillsammans med min kärlek. Kvällen har spenderats tillsammans med Kattis, Cornelia, Johanna, Linda & Ebba. Middag hos Johanna och massa prat och mys i kvällssolen. Senare så åkte några av oss vidare mot sunningen för att mysa vidare där. Stört skön kväll ! Men är lite små förkyld så får lägga mig nu så att jag blir frisk någon gång. Godnatt ♥
 
Lite bilder från dagen och kvällen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt den svarta toppen å oljan ? Så himla snygg är du ! Vill vara precis som dig !
Har en liten fråga till , jag gillar en kille å vi har varit på g men nu så gillar han mig inte längre men vi har fortf kontakt med varandra Vad ska jag göra ?
Älskar dig ! Puss :-* <3

2012-07-06 @ 13:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0