Fråga angående dans-video

Anonym: kan du inte lägga upp en video på när du dansar? snälla
 
Svar: Det ska jag göra, thats a promise ! Jag själv har velat göra en koreografi, spela in den och ladda upp den hör för er. Tror jag har en lokal där jag kan lösa detta så hoppas på det.. Dock så kommer detta att bli ungefär den slutet av första veckan eller andra veckan i augusti då jag verkligen inte har någon dag eller kväll ledig fram tills dess, för detta kräver trots allt minst en hel dag utav jobb och svett haha. Men jag ska lösa detta till dig/er !!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Snälla kan inte du lägga upp ett inlägg när du vet lite om bliss dance ? Alltså om du vet lite mer efter du har prov dansat ?
Din blogg är BÄST och du är verkligen otroligt fin !

2012-07-21 @ 12:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0