8e mars 2012

Hej allesammans ! Fick ni, precis som jag en chock imorse när man kollade ut genom fönstret och såg... minst 1 dm snö !? Jag som trodde att våren hade kommit.. Men ack så fel jag hade tydligen. Well, skoldagen är avklarad + mitt utvecklingssamtal som förövrigt gick kanoners. Det som väntar mig denna torsdag är träningen med uppvisningsgruppen, idag ska vi koreografera en ny dans.. Jazz/show eller street dance har jag för mig? Efter träningen vid sex tiden så ska jag på ett möte med alla andra som ska vara statist dansare / dansare i Julia Hanssons dans föreställning i maj. Så det ska bli lite spännande ! Men nu så måste jag slänga i mig lite keso + en risifrutti och sedan ta bussen till träningen men vi talas mer tonight. Kyssar

bilder kommer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0